Tuesday 31 May 2011

aKu paSraH...aKU reDha..

baRu aKu Tahu beTApA saKIt nYE raSe aTi iNI bILa kITa sedaNG beRsedIH.....
keCian kaT kaU haTi....seBab aKU seDrseDih n tEriMA segLaNya deNgan taBAh taPI aKU xCUkUP kUat tOk tIdAk beRsedIh....
diA bUKan miLIk akU laGI...haTi DiA buKAn ToK akU...
aKU paHAm n aKU taRIMa tapI kEnaPA beGInI aKhiR nyA????
aKUkenaPa dIA bUAt AkU maCm nIE seDAnG kaN dIA yG bRjaNjI DenGAn aKU...
mCm2 jNji TOk akU...
JnJI xkaN tGl kAn akU...tPi kNP????????????
mGk NIe yG diKaTAkaN tIAdA jODOh...
aKU reDha ...
TuhaN yG menEntUkan segala NYa....
seGaLa yG teRJadI aDe hIkmaH nya....
mGkN akU g tIdaK laYak uNTk dIa...
seGala KemUNgkInan yG ade MgkN brpUnca darI aKu....
sUDaH laH...
YanG lePas bIakN ia BerlalU....
haRi BerGanTi haRi ....
bULaN beRganTi bUlan....
taHUn beRganTi taHUn....
aKu aKAn IngT ape yG dah dIa bUat kaT akU...
aKU akn bUkTikaN  akU bOleH hIdup taNPa Dia....
MgkN paSanGan aKU buKan dIa tTpi seOranG LelakI yG laIn....
aKu teRIma seGalaNya.....

No comments:

Post a Comment